piątek, 21 sierpnia 2015

Dzień dobry!

Mam na imię Julka.
Przez 833 dni prowadziłam blog książkowy Wyznania Bibliofilki.
21 sierpnia 2015 roku ten rozdział został zakończony i rozpoczął się nowy - Jakie to szczęście.

Dlaczego Jakie to szczęście?

Miało być inaczej. Wymyśliłam kilka nazw dla tego bloga, ale wszystkie były już zajęte(a żeby było śmiesznie, większość z tych blogów założone zostały kilka lat temu i nie były prowadzone dłużej niż rok). Po tygodniach szukania inspiracji, wylanych łzach, w końcu zdjęłam z półki książkę z wierszami Jana Twardowskiego. I pierwsze trzy słowa(Jakie to szczęście...) z wiersza "O szczęściu" zapadły mi w pamięci. Na razie jeszcze się do nich nie przyzwyczaiłam, nie do końca czuję się z nimi dobrze, mam nadzieję, że niedługo się przyzwyczaję. 

Będzie o tym, co przynosi szczęście i jest dobre. Przede wszystkim o książkach i o Bogu. Albo o Bogu i o książkach. O moich dwóch największych pasjach.



Wchodzisz to ze mną? 


4 komentarze: